2011年8月24日

股市如人生 勿氣餒


貨幣市場基金( Money Market Fund)是最保守的投資基金。這批基金特色,是寧願蝕息亦不會大舉投入股票市場。由於全球利率極低,貨幣基金數目大減,過去 3年收入大挫六成半。以息率回報計,貨幣基金兩年間,回報由 0.95厘,跌至今年 7月的 0.22厘。

單看市賬率大市未跌夠

不過,上周流入貨幣基金總額卻偏偏破紀錄,避險時就要避險,何況債券價格升,貨幣基金一買一賣仍有高回報。

至於絕對估值吸引力,當然是從個別市場的估值高低去作判斷。很奇怪,大行專家推介入市,已經不從市盈率水平出發,因為明知盈利預測下調周期剛好開始,單純用 PE高低作入市指標,在預測盈利有向下趨勢、即「 E」之部份不受控的情況下,隨時有誤導市場成份。大摩、德銀等大行相繼下調中港經濟增長預測,顯示原先對恒指目標的預測已經站不住腳。在盈利不明朗情況下,於是撇開盈利不談,反而市賬率( PB,股價相對賬面值)是大戶選用指標。目前,摩根士丹利中國指數 PB為 1.8倍,較 08、 09年谷底值僅高出 10%。

正如瑞信證券指出,探底不代表完成尋底,經濟周期轉化剛好開始,無論市盈率及市賬率均可能有進一步變動。盈利下調,會推升市盈率。同樣,公司資產值下降,亦一樣會推高市賬率,雖然往往後者會比前者較遲發生。就算公司資產值短期不變,假如認同股市未見底,現在跟 08、 09年當日的市賬率比較,中資股還要跌 10%,港股還要跌 34%,澳洲股市則更要跌 51%,才可到達當日低位彈升的觸發點。當然,這個分析未至於全面,亦不代表股市要跌多兩、三、四成;但必須提醒大家,估值數據可以一日改變,概念賣點亦可隨時消失。投資者感到進退兩難.

其實做人也如是,既然股市如人生,就不要氣餒!

胡孟青

摘錄自蘋果日報
2011年08月24日

20 則留言:

Urice 說...

謙Sir繼續努力!

doggy 說...

dun give up! every dog has its day.

匿名 說...

Add oil!

匿名 說...

真係灰得啱!不過灰得遲,早D灰就輸少好多!

股惑仔 說...

出得嚟行,預咗要還.

李澤鉅 說...

債王、歐洲股神、xx股神今年都輸到仆街.除非你似我老竇李嘉誠,有用不完之現金增持,否則難敵山泥傾瀉.

Urice 說...

我比你地好,因我老爸係one+寶!

Mr. X 說...

忍無可忍,終於上星期5將8207,595和257人道毀滅,收番一D錢,無謂再睇佢地氣若游丝個樣!痛快!

萬棟擢 說...

早該賣掉!

七叔 說...

大市暴插,現金為王.中國人壽、中海油、工行、滙豐等大支嘢都插到一仆一碌,何況二、三、四線股.

睇嚟今年底大市見底回升之前,有機會試下16000點,X先生現在賣了貨,未來可能有便宜的東西執.

九叔 說...

七叔講得啱!

匿名 說...

見底了.港股又充滿希望.

Mr. X 說...

海市蜃楼 !

熊人 說...

鏡花水月.

Mr. X 說...

都係"鏡花水月"貼切一點!

Mr. X 說...

祝謙SIR和各位股友八月十伍快樂!

九叔 說...

謙哥改變版面顏色係唔係想暗示D乜呀!

莫非是撥開雲霧見清天!

謙仔 說...

九叔,

近月發現blog速度太慢,想快d,但唔識搞,請教路.

Mr. X 說...

謙哥,我唔乜懂網頁D野,不過我打開您的BLOG時,就會同時打開gstatic.com,我block咗呢個網之後,就能夠好快閱讀您的文章。

謙仔 說...

mr.x兄,多謝你的提點.