2009年10月3日

硬兜恒盛 博上水面

7 則留言:

匿名 說...

離水面仲差不多兩成,博得過.

陳小小 說...

謙仔係咪幫緊邊份報紙寫野,所以blog唔可以再出文?

謙仔 說...

小明兄,

我都希望有機會寫投資專欄賺下外快.有冇好介紹?

匿名 說...

我估係因為咁:根據《證券及期貨條例》第114條,任何人無牌而提供該等投資意見,即屬違法。

匿名 說...

打壓謙仔係我地小股民既哀號

謙仔 說...

我寫出自己的心水股票,無論我是否持牌人,應不會視作誘使他人買賣或未經要約的造訪,因此亦無違反《證券及期貨條例》.

點到好,多謝各位支持.

匿名 說...

845重有得睇嗎?