2010年11月18日

牛市不死 撈港交所

20 則留言:

匿名 說...

150至160元撈得過.

匿名 說...

今日落實加時炒作,388應有一番作為.首站200元冇難度了.

林小优 說...

HIMSIR,

而家真係15/16, 唔上又唔點落

現價: 182.000

上升空間可見200+

但下降空間可以120-160

等局勢明朗化先追入好似安全一點

謙仔 說...

別人恐慌時,自己卻要貪婪.

匿名 說...

謙仔, 你自己有入港交所, 係度唱好呀!

小朗 說...

謙仔一早已講明所推介的股票是網主堅實持有的。 他只是表明個人睇好, 不是唱好. 我認為幾好的股票, 在大跌市的時勢, 都難免一死. 最緊要每個人要凭自己的經驗作出靈活的調整和決定. 冇一個人可以告訴你包嬴的股票number.

林小优 說...

HIMSIR 駛乜要唱好,
請想清楚才說話

請問港交所市值幾多?
你認為就算廣大網友花光他們的財力
就能支持佢唔跌?

真正控制個市是大戶, 各國基金等

港交所同市場氣氛掛晒鉤

假如你認為牛市未完, 係值得入貨
冇人叫你一注入晒, 可以分幾注
入貨策略請自行定奪

假如你認為牛市完結, 熊市來臨, 就好應反手沽港交所

----------------
個個人睇法都唔同, 請勿見好就讚, 見差就彈~

謙SIR推介過唔少倍升股, 當然偶有失手

但整年來計, 成功率幾高

假若你有跟開, 相信你賺多過蝕

而且, 我覺得呢個調整就係入貨既時候,

入左好有可能會再跌, 但呢個世界, 有邊個可以次次撈到底, 一買就開始反彈?

等到再上返25,000, 港交所分分鐘220+,
潛在升幅非常可觀

後市係點, 冇人知, 假若你係咁注重下一分鐘賺定蝕既話, 我覺得你唔應該參考HIM SIR 選既股, 跟WIN 師傅買, 10次有8次都升

林小优 說...

HIMSIR, 你認為1044正價抵買嗎?

謙仔 說...

小優,多謝你的支持. 勝負乃平常事,當然,用真金白銀贏錢固然開心;若輸錢可當賺到經驗日後贏到的,可能更多.如果對輸錢耿耿於懷,真的不宜投資、炒股.

炒股如打街機,唔教下學費點可以過關?

步驚雲 說...

謙仔好勁.861今早創出歷史新高;960下午大插600幾點,竟重上10元, 技驚四座.

步驚雲 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 說...

《經濟通通訊社18日專訊》高盛證券發表研究報告表示,首次將龍湖地產(00960)
納入研究範圍,評級為「買入」投資評級,目標價13﹒27元。
  該行預期,在2010年至2012年年期間,龍湖將產生業內領導的基本溢利增長率(年
複合增長達49%),基於平均售價較低地區向平均售價較高地區擴張,令平均售價翻一倍;又
指其於現有市場或在新進市場,銷量增長記錄良好。另外,集團在政府緊縮政策下,品牌與其他
發展商有所不同。此外,集團控制購地成本,預計毛利率可由2010年的約30%上升至
2011至2012年期間的35%以上。(

rex 說...

《外資報告》摩通:神州數碼於科技服務具獨特位置,目標價18元

  《經濟通通訊社23日專訊》摩通發表研究報告指出,神州數碼(00861)管理層相信內地城市化將成為未來20年國內本土消費之動力,以及市長需要資訊去策劃城市計劃及管理。

另外,「智能城市」被列入「十二五」計劃中,神州數碼管理層預計,其將成為大型項目的主要營運商,因具有以下三大優勢:資源聚合能力,因該公司與環球硬件及軟件供應商具有密切關係;早已開始參與「智能城市」項目;於科技解決方案及服務具有領導地位。

該行認為,神州數碼於科技解決方案及服務擁有獨特位置,加上其盈利見改善,展望未來將會再一次調整評級。給予神州數碼「增持」評級,目標價18元。

匿名 說...

Have you read the announment of 123 recently, do you think 123 further trends will like 230's trend in last summer. ., ie 10 old shares can buy 3 new shares @ $1.6

andy 說...

股路縱橫:大收集完成德昌可升 4成
2010年11月24日

一如所料,大市繼續調整,南北韓開火落井下石,恒指 23000點大關應聲而破,收市 22896,大跌 627點,期指跌勢亦急,大挫 624點,但仍維持高水。恒指短期將向調整上一個升浪的 0.382,亦即 22690點進發,原本諗住唔到,家吓就擔心呢個位都未必守得住。
不過,大市已跌咗 2000點,再跌的幅度已唔會太大。以一次正常的中期性調整計,大市跌幅通常在 10%至 15%之間,今次高位約 25000點,恒指會下跌 2500點至 3750點,亦即落番 22500同 21250水平。
退一步看,若恒指調整前升幅的 0.5倍,會下跌 3000點,即回番落 22000點,跌幅約 12%,已符合一次中期調整的要求,相信此水平會有較強支持,現階段已可分段收集。
昨日大跌市,下跌正股超過 1000隻,但上升正股亦有 130多隻,昨日推介的勝獅貨櫃( 716)大強勢,最高 2.36元,回收 2.22元,仍有 5仙進賬,升幅 2.3%,成交好「墟冚」,有 5500多萬股,比前日大增逾 5倍,大戶扯吸得頗為積極,短期和中期上升目標分別為 2.75元及 3.20元。
先進半導體( 3355)力抗大市跌勢,早段曾一度搶到 0.80元,後回收 0.72元,屹立不倒,短期升浪已達標,中線可繼續持有,現價預測 PE只 7.2倍,股價大有上升空間。
德昌電機( 179)個勢好強,最高搶到上 5.10元,收 4.89元,升 0.10元,升幅 2%,成交 1900多萬股,比前日大增 9.4倍,熱力澎湃,德昌在下周一派中期成績表,之前股價表現咁強,業績或會令人喜出望外。


業績或令人喜出望外
放大圖片


2010年度( 3月年結),德昌上半年度盈利僅 1461萬美元,但下半年度則大升到 6090萬美元,全年 7551萬美元,大升 28倍,市場對現年度業績普遍寄予厚望。
今年 3月底,德昌股價曾升見 5.36元,其後大半年走勢反覆調整,並形成大圓底,昨日股價重上圓底頂部 5.10元,一破位而上,可追入,大圓底的量度升幅為 6.92元,預期上升 40%。
郭兆誠

andy 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
Kit 說...

睇到有人話謙哥, 我真係有D嬲, 當年我就係因為謙哥一句, "Let the profit run", 攪到我一直都無放一隻股, 結果依家係當年既10倍, 依2年我相信係改變左我生命既2年, 絕對支持謙哥到底, 講真好鬼想請謙哥食餐飯, 食咩都得, 呵呵

KP 說...

有謙哥、冇甩拖!

謙仔 說...

多謝各位blog友的支持. 近日市況波動,若推介之股票令各位輸錢,著實過意唔去. 希望年底會有另一波大升浪,屆時與各位齊齊賺大錢.

匿名 說...

賭博無必勝、輕注可怡情!