2011年1月17日

大耳窿食大茶飯=8207

現價:$1.50
中線目標:$2

短線:指5天內博賺8%~10%;
中線:博半年內博25%~30%;
長線:半年以上博賺逾30%.

10 則留言:

年年有餘 說...

股神謙sir, 真係要拜你為師, 560超勁, 多謝哂, 你set target 2.5, 現時斬邊留邊, 還是let the profit runs?

许乐 說...

2008分拆媒體在美國上市,讓業務估值肯定高到離譜,大利2008. 謙仔,揀股真有一手,明早復牌肯定勁爆.

謙仔 說...

年年有餘兄,

客套話甭說了.

560已進入超買區,短線料有調整, 三個策略供你參考: 1. 全線沽出,套利至上;2.斬邊留邊,睇定嚟食;3.沽剩的貨係零成本,以後便無風無浪,坐享其成.

當然, 你可以有第4招,就係加注.

許樂兄,

2008復牌應有好表現,但停牌前已被掃高,股價已反映部分利好消息. 不過,2008仍有一項資產今年內尋求在內地創板上市,將係另一炒作賣點.

2008今年暫以4元為目標吧.

Gloria 說...

今日望左隻大耳窿股,請問謙sir睇法是否依舊?
我還未入的。

謙仔 說...

撈!

年年有餘 說...

謙sir, 唔好意思, 唔係玩野, 你撈的意思是"NO"還是照舊入貨? 唔好介意! Thanks.

Gloria 說...

sor,睇唔明加一。

匿名 說...

撈=低吸

林小优 說...

謙仔,
http://finance.sina.com.cn/chanjing/cyxw/20110215/00419373166.shtml

小心政策為上

18樓 牛熊 說...

1.24, 全力支持