2010年4月24日

成交暴增 衝入金衛醫療  



1.藥股炒爆, 連最落後的金衛醫療(801)亦在周五急彈,成交量創出3年多年新高,顯然係資金瘋狂搶貨, 意味該股韜光養晦多時, 幕後係時候放出利好股價消息, 藉藥股大升浪大幹一場.

2. 金衛並非製藥公司, 而是售賣醫療器材、設有臍帶血庫,並於去年開始經營醫院, 喺一眾藥股中, 業務獨特. 由公司上市以來的年報可以睇出, 金衛老闆甘源固然係做生意高手, 更加係財技巨人, 最擅長係「騰籠換鳥」, 說穿了, 就是透過收購或組合營, 將業務湊大後分拆, 每每為公司製造巨額特殊盈利, 成為股價催化劑.

3. 謙仔曾請教一名熟悉金衛的資深人士,他坦言金衛對旗下業務並不直接控制管理,「騰籠換鳥」式資本運作方式是其獲得收益的重要來源, 「金衛醫療就好像一個項目孵化器,養一個項目,最終目的是分拆上市。」

4. 過去5年, 金衛進行了3次「騰籠換鳥」,均選擇在美國納斯達克市場掛牌.05年,安排旗下China Medical於美國上市. 07年, 分拆了中國臍帶血庫企業集團(上市編號: CO), 以及去年安排內地手機銷售業務的樂語中國(上市編號:FTLK)上市,將為公司去年帶來重大收入.

盈利暴升 料發盈喜

5.因此,公司喺截至今年3月底止的全年盈利, 肯定有爆炸式躍進, 相信好快公司會刊發盈喜. 截至去年9月底止, 公司盈利4800萬, 雖然按年倒退67%, 但只略低於2008全年的5700萬元. 分拆業務將帶來數億元特殊盈利,因此,今年全年勢多賺數倍.



6. 金衛下一個部署分拆的大PROJECT係醫院管理業務的GMHospitalGroupLimited(下文簡稱GMHG). 去年底,金衛向發行了2800萬美元的于2014年到期之年息5厘優先可贖回可換股票據. 根據每股GMHG 1778.1美元的換股價計算,CB持有人屆時可換股悉數轉換,此筆CB將佔便宜到其已發行在外股份的13.61%。金衛現所持GMHG權益將隨之由60%減至51.8%,即被視作出售于GMHG之8.2%股權.

分拆業務 陸續有來

7.「GMHG的股份由金衛醫療和公司管理團隊以60%和40%分別持有,而HopeSkyInvestmentLimited則由幕後「戰略投資者」全權掌握,鑒於合作在進展之中,不便透露真實身份.」該名熟悉金衛業務人士進一步人士透露. 連金衛在披露交易中亦很「玄」地形容對方,「持有10多億美元專投中國私募基金,實力很雄厚。」

8. 藥股當炒已數月, 但金衛股價周五才出現大突破, 相信幕後及春江鴨已按捺不住了. 金衛當日成交量高達6180萬股,創07年以來新高, 成交量往往走在股價之前, 配合眾多利好消息, 現價2元可先掃入一注, 待上破3月份2.2元阻力位可加注, 然後享受大升浪.

.

5 則留言:

匿名 說...

信謙仔, 冇窮人, 一定要跟.

Don 說...

謙兄
本人之前跟你入左2327, 執左少少走人, 最近CHECK番佢股價, 見佢仲有得升, 於是0.7入左, 你個人依家點睇呢隻野? 係唔係升勢已完? 應否走人?
THX

豬葛娘 說...

正合吾意, 明天派重兵去幫801守城, 哈哈哈哈

Desmond 說...

謙仔,你之前推介的AV亦升到爆漿, 有冇最近目標價?

Jack 說...

謙哥, 對8046有咩睇法呢? 最近有異動, 西京減持反而升, 點睇? 謝謝