2010年5月26日

又見萬八 靜待曙光

.

摘錄自 信報財經DNA 2010-05-26

歐洲. 危= 機

將一群醉酒漢綁在一起,就能夠以直線走路嗎?歐洲的現況正是如此。

歐羅可算是近代金融發展的一大創舉。這種空前的成功,我猜連歐羅之父的蒙代爾也始料不及。不久之前,我還記得有不少評論認為,歐羅將能取代美元成為各國的儲備貨幣,甚至連石油組織也加把口,聲言未來要改用歐羅結算。今天,歐羅已淪為被唾棄的對象。

歐羅區內成員實力強弱懸殊。好景時,弱者能沾上一點光,太平盛世;逆景時,情況隨即一百八十度改變。利益當前,突顯了歐羅缺乏彈性,各國各懷鬼胎的矛盾。

這同時帶出了一個所謂道德風險難題:你是否願意為你的鄰居償還債務?不願意吧,但如果一幫高利貸正拿一釭火水站在鄰居家門外,你又能怎樣呢?

幸好的事,我們剛剛才經歷了一次百年一遇的風暴,讓世界各國明白到合作的重要性,儘管內心十萬個不願。因為一旦彼鄰失火,誰都不能幸免。

歐洲危機將如何發展,還需留待時間驗證。不過,事件讓全球股市回吐,卻是投資者的一大喜訊。大量二、三線股出現拋售潮,當中包括了不少優質股份。

例如,康師傅(322)這類業務集中在內地的優質企業,歐債危機對它們又有什麼實質影響呢?它們關注的是客戶對產品的反應、新競爭對手的加入,以及麵粉價格上漲等實際問題,而不是希臘會否脫離歐羅區、VIX恐慌指數急升、或泰德差價今天上升了10個點子!

當三大內銀市盈率跌至十倍,中移動(941)息率回調至4厘,可以看出整體大市正處於相當合理的水平。至於何時見底,天曉得﹗借用李寧那句口號:一切皆有可能。雖然如此,我還是估計股市大幅下跌的機會並不大,因為不少之前錯過反彈的投資者已上了寶貴一課。

他們坐擁大量現金,看於低位拋售了的股份大幅上升,心中郁悶得發瘋,現在已按捺不住。

我認為在現水平購入優質股份,長線持有,將來只會有一個遺憾:買得太少。

19 則留言:

匿名 說...

謙仔同志, 沖破黎明前的黑暗.

匿名 說...

啱, 萬八點應可分段入市撈優質股.

ELLENA 說...

SELL IN EARLY MAY, BUY AT THE END OF MAY.

林小优 說...

好耐冇睇3網融合股, 500天地數碼 個價變得好吸引, 淨現金都~0.54...謙仔, 你吸唔吸?

謙仔 說...

小優兄,

現階段我會主力權重股以及早前遭大洗倉的實力基金股,至於三、四線股,暫時不沾手.

500今年稍後或會進行業務重組或注資,持有該股要有耐性.

堅強 說...

香港時間1023(道瓊斯)--真明麗控股(1868.HK)就業務表現發出的積極通告﹐指今年LED芯片市場需求快速提升﹐價格提升逾40%﹐因此毛利率達50%以上﹐淨利潤率亦超過40%。

既然係咁,595今年的收入亦應該大幅飆升. 謙仔, 有何看法?

林小优 說...

咁點解唔買1868, 而買595

謙仔 說...

堅強、小優兄,

有人愛食蘋果,有人偏愛橙;也有人愛投資長實,另有人買新地. 其實,若短炒,我會比較彼此的短線走勢;若長期持有,則看重未來的盈利增長.

至此, 我和堅強兄看法一致, 看好AV多於真明麗.

林小优 說...

我咁睇...
LED TV 既發光芯片, 698 都開始做, PART 住松下.....PE & PB 都比較吸引D

買LED等半導體, 如果有得買, 我首選新恆基既世紀晶源, 不過冇上市。新恆基有好多優質業者, 不過應該唔會搬上市。

如果買燈, 我喜歡佛山照明, 真明麗‧

如果炒既話, AV 反而會係首選。

ANY 3D TV & 眼鏡, 長線我唔會睇好 , 短線OK, 仲有投機風味...

edward 說...

謙仔,上文推介的2382差不多返回推介時水平,有没有最新的update?

林小优 說...

天行比之前上左d...大約20%...不過成交薄

林小优 說...

btw, 今日朱共山既351, 3800 有異動,

天行就虛火, 春天百貨就有好消息, 好似可以買進咁...

另外, 有冇留意86, 新鴻基, cvc 之前入股炒去8.x, 最近又回返落去, 6.10會派息&派股(聯合地產), 整靚資產, 會唔會又係賣盤俾大陸既證券行? 除左聯合出來, 應該變到好細隻, 可能會有人炒除淨, 不妨留意一下

ROXY MUSIC 說...

595今早停咗牌,咩事?

林小优 說...

謙仔, 市場又重提新能源產業, 金風上市, 我睇可以先博風, 跟住再轉核電&鋰電池, 285&1043個價都吸....

小朗 說...

小優,

金風在a股上市,可否告之此股之業務特點及盈利前景?

匿名 說...

http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/20100601/LTN201006011223_C.pdf

林小优 說...

小朗, 所有風既前景都差唔多....
其實, 我個人不太喜歡, 因為產生既電唔算多....
新能源裡面, 我只睇好核既前景

我相信10後既鈾, 好比今日既石油咁值錢
------
btw, 想知更多金風, 就去baidu search 下(因為我都冇咩研究過, 如果問抽唔抽得過, 我會睇佢點定價, pe & potential growth係我既main focus, 如果比龍源估值仲要貴既話, 我寧買龍源都唔抽金風。

595 開市未升...追唔追就睇大家

匿名 說...

595出現五連升,強勢重現.

匿名 說...

595出現五連升,強勢重現.