2010年10月13日

猛人埋位 646爆頂而上

1. 一間公司的股價識唔識升,或者會唔會大升,同佢管理層團隊的學歷、人際網絡關係、性格及財技係息息相關。好似中國海澱(256)咁,公司業務質素係一流,雄霸中國四大名錶的其中兩個品牌,銷售額佔市場份額近一半,每股資產淨值高達八毫幾。係內地零售概念大炒之下,理論上股價一早就會被炒高到二至三蚊,無理由家仍然企係一蚊邊,思前想後,最大理由都係呢間公司管理層唔識向投資界推銷,所以識貨的人好少,股價自然變成大落後啦。同樣地,百麗(1880)管理層就好識推銷自已業務同埋股份,所以股價就越升越有,百麗市值已經升到九百二十幾億,同中國海澱唔夠40億市值,相差20幾倍。就係因為管理層質素同公司股價表現有好大關係.

2. 講咗咁多廢話,最終目的係建議睇實正轉型水務股的啟帆集團(646), 現價0.65元,TP睇1元, 年底前博升五成, 算係有魚有肉了. 啟帆現有管理層,好多都係來自國內著名財經大學,呢班財經大學管理層最善於玩財技,令到公司業務及股價喺好短時間,就倍倍聲咁樣上升。


3. 首先啟帆集團主席係許中平喺中國南京財經大學畢業,1996年起出任中國國際經濟文化促進會常務理事,所以識好多人,又有財經知識,屬於有知識有關係嗰批,所以佢做啟帆主席,公司一定拿到優質資產。啟帆非執行董事葛澤民就更加勁抽,佢持有中國中央財經大學金融學學位,家好多大型基金經理,都係來自呢間學府,其炒股票技術更加出神入化,之前擔任裕田中國(313)非執行董事果陣,裕田股價就由5仙起步,4個月之內,急升至70仙,累計升幅之巨不言而喻。現在,葛澤民再坐鎮啟帆,相信未來股價將會有好震撼升浪。

變身國企 憧憬注入水務

4. 去年,許中平、首創(香港)、福全投資發展及盈達國際控股就成立一間合資公司,然後收購啟帆控股權,成為啟帆大股東。當中首創(香港)就最引人注意,佢係內地水務龍頭之一、市值高達140億元人幣的北京首創股份(滬:600008)之全資附屬公司,而北京首創喺度,市場都視啟帆為北京首創的海外上市旗艦,具濃厚注資憧憬。

5. 早前,啟帆落實收購遼寧省葫蘆島市污水處理廠,並承諾擴大污水處理項目,由目前每日7萬噸擴大至12萬噸,而污水處理費亦會由現時之每噸0.7元人民幣,增加至每噸0.97元人民幣。睇來,啟帆開始施展大變身啦,未來股價有排升。

6. 技術走勢上, 啟帆本周三收報0.65元, 相信周內會突破52周高位0.67元,以量度升幅計,有力上試0.9至1元水平.

沒有留言: