2011年3月31日

一字蔽之「筍」 轟入宏橋

上周剛上市的內地第五大、民企第二大的鋁業股宏橋(1378)剛公布去年業績,盈利增長頂瓜瓜,現價7.65元轟入,博3個月內見10元.

宏橋2010年業績撮要:(單位: 人民幣)

收入: 151億 比09年上升75%
毛利: 57億 比09年上升5.4倍
純利: 42億 比09年上升6.5倍
每股盈利: 0.84元(約1港元)

以本周三收市價7.65元計,宏橋現價PE低至不足8倍,以一隻高增長股來說,可說係超級筍價.若與同業中鋁(2600)的現價100倍PE及2011年預期48倍PE計,橫睇掂睇,宏橋真係難以抗拒.

另外,近期市況轉旺,垃圾股又可以望多兩眼,亞洲能源物流(351)及永恒國際(8351)可考慮短炒食個快餐.

13 則留言:

匿名 說...

8351今日創新高, 但1378 & 351卻逆市跌,似乎351勝過1378.

林小优 說...

一定跟, 呢隻名正言順"蔗渣價, 燒鵝脾"
又用左謙仔名言添

不過試下用任何既VALUATION MODEL 去計
宏橋起碼值700億

堅強 說...

謙仔之前推介的新股2128 & 1555以倍數計升幅,堪稱新股王,佢大哥今次叫撈1378,點會唔跟?

Mr. X 說...

先多謝謙Sir及各位前輩指點 !

$7.5左右買咗兩萬股,現在水中央,等運到!

年年有餘 說...

謙神,請問有否設止蝕位?

河蝦 說...

勇者不懼!

冇有怕!

+D耐性!

謙仔 說...

年年有餘兄,

若跌穿上市首日低位6.95元,可止蝕. 不過, 我估公司今周會做green shoe,因此,應該不會跌穿招股價7.2元.

蕭小姐 說...

相信謙仔,1378焉能不爆升?

「中鋁(02600)母公司中鋁公司副總裁、執行董事劉祥民周二表示,由於生產成本隨能源成本走高,鋁價或將保持堅挺。

劉祥民在亞洲礦業大會上表示,中東動蕩局勢和「非常光明」的需求前景將為鋁價提供支撐。今年第1季度鋁價上漲7%,維持在2008年以來的最高水平,而同期銅價則小幅下跌。

劉祥民表示,在許多應用領域,鋁越來越多地被用來作為價格較高的銅的替代材料,而且在交通運輸領域鋁對鋼材的替代能力也日益明顯。」

匿名 說...

好堅呀,8351日日創新高.

匿名 說...

謙仔, 你之前推介的67發可換股債券, 係好定係唔好呢?

匿名 說...

謙兄, 請問646點睇,之前見你有介紹過呢隻, 仲有無跟進? 謝謝!

謙仔 說...

67的發債規模,換股價多少,集資額和用途,以及債主是誰都未知,好難答到你.

另外,有些股仔我係用「用完即棄」策略走短線,646亦係呢類,呢排冇跟進.

wai 說...

請問大陸話產能過盛要整合電解鋁行業對佢有無影響